Одна з клієнтів "Нафтогазу" поскаржилася, що постачальник повинен повернути гроші за переплату, але не робить цього і не може сказати, коли їх виплатить.
Про це жінка написала під дописом компанії у Facebook.
"Працюєте, а переплату виплатити не можете, вам же перераховують гроші, а ви все звалюєте на воєнний стан", – пожалілася клієнтка.
Представники "Нафтогазу" відповіли, що через війну виникли форс-мажорні обставини, які не дають змоги завжди дотримуватись умов договору.
Компанія зазначила, що вже звернулася до НКРЕКП щодо роз'яснень, як слід виконувати такі зобов'язання.
Жінці порадили почекати та пообіцяли сконтактувати з нею. Також клієнтку запевнили, що вона може звернутися з цією вимогою повторно.
"Зараз дуже важко збирати документи – автобус до райцентру не їздить. Тому сподіватимемося, що наші документи збережуться у вас", – сподівається клієнтка.
"Нафтогазу" не заплатили за транзит
Глава НАК "Нафтогаз України" Юрій Вітренко розповів, що російська компанія "Газпром" все ще не заплатила за транзит газу через територію України в Європу за наступний місяць.
За його словами, такі вимоги містяться в контракті 2019 року і "Нафтогаз" готовий судитися з монополістом.
Крім цього, Вітренко розповів, що скорочення транзиту в ЄС відбулося з вини Росії і це чергова подвійна гра Кремля.
"Сьогодні" раніше писали, за що проти "Нафтогазу" заповзялися інші газові постачальники, та розповідали, про які ризики на 2022 рік компанія попередила українців.