Логістика вбиває надії на експорт: як повернути роботу ГЗК в Україні

Розповідаємо чому так важливо розпочати переговори з владою для стабілізації ситуації
Потрібно сідати за стіл переговорів та відпрацювати регуляторну підтримку галузі
Потрібно сідати за стіл переговорів та відпрацювати регуляторну підтримку галузі / Фото: Колаж: Сьогодні, gmk.center

Через логістичні проблеми, падіння попиту на металургійну продукцію, а також зростання собівартості продукції, українські гірничозбагачувальні комбінати залишилися без замовників та змушені зупиняти виробництво.

За словами генерального директора Північного ГЗК групи Метінвест Андрія Скачкова, єдиний вихід – сідати за стіл переговорів з владою, щоб розробити механізм підтримки бізнесу у цей час.

Реклама

"Гірничодобувна галузь, як і металургійна, опинилася у складній ситуації. Через економічні та логістичні проблеми компанія Метінвест ухвалила непросте рішення – про призупинення роботи комбінатів. Два з чотирьох комбінатів – Південний та Інгулецький, зупинені з сьогоднішнього дня, 1 липня. Щодо нашого комбінату, то ми вже з середини минулого місяця припинили видобуток і займалися лише плановими роботами з ремонту та обслуговування. До середини липня місяця, на жаль, ситуація залишатиметься такою. і лише з 15 числа ми почнемо працювати – але лише на 12% від довоєнної потужності виробництва", – пояснив він.

За словами Скачкова, економічна стабільність підприємств трималася на трьох китах, а саме – логістиці, ринках збуту та витратах на видобуток. Через війну та зростання цін в енергетичному секторі, про цю стабільність не може бути й мови.

"По-перше, ми відвантажували продукцію на наші підприємства всередині групи Метінвест, але наші маріупольські підприємства, ММКІ та Азовсталь, тимчасово не працюють, а комбінати, що залишилися, скоротили обсяги виробництва. Водночас внутрішні потреби України у металопрокаті знизилися на дві третини. Що стосується європейських меткомбінатів, то вони також перебувають у стані стагнації, і споживають менше нашої сировини", – наголосив гендиректор.

Реклама

Щодо ринків східної Азії теж виникли проблеми, причому відразу дві – логістична та економічна. Через блокування портів ланцюжок поставок став дуже довгим.

Скачков підкреслив, що компанія дуже хоче зберегти колектив професіоналів, тому максимально піклується про співробітників, але щоб відновити нормальну роботу галузі, потрібні комплексні рішення на державному рівні.

"Технічна можливість для нашого експорту зберігаємось. Наше головне завдання – сісти за стіл переговорів та відпрацювати регуляторну підтримку українського бізнесу з боку влади. ", – резюмував експерт.

Реклама

На думку Скачкова, це дозволить реінкарнувати експорт та вийти на довоєнні обсяги виробництва, а також дасть змогу наповнити бюджет валютною виручкою та податками.

"Сьогодні" раніше писали, що гурт "Метінвест" заявив про призупинення виробництва і розповідали, як це пояснили на "Каменсталі".

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Нафтовий ринок
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Гроші
Більше новин
Техно
Більше новин
Блакитне паливо
Більше новин
🚘 Актуалка для власників авто
Більше новин
Важливе в Україні
Більше новин
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
52,81
27,61
55,40
53,40
54,40
26,89
56,40
54,40
53,79
28,62
56,49
55,02
54,97
27,76
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,56
51,08
26,95
Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти