Команда Security operation center АТ "Укртелеком" разом з партнером з США нівелювала вплив та відбила чергову DDOS-атаку на інформаційні ресурси компанії.
Кібератака розпочалася у ніч на 10 травня і тривала півтори доби. Тоді фахівці оператора фіксували навантаження потужністю до 1 млн пакетів на секунду. Через атаку доступ до вебсайтів компанії певний час було обмежено з міркувань безпеки.
Варто зазначити, що під час кібератаки фахівці SOC "Укртелекому" з’ясували, що більшість атакуючих IP (близько 85%) розташовувалися в межах Україні. З огляду на параметри кібератаки, коли "відрізати від світу" було недостатньо, ІТ-департамент вирішив скористатися допомогою від партнера з США.
Була задіяна хмарна інфраструктура партнера "Укртелекому", завдяки чому інформаційні ресурси вдалося винести за периметр атаки. Перенесення ресурсів було виконано професійно і в найкоротші терміни.
Вже за годину розпочалося поступове відновлення доступу до вебресурсів компанії. Наступні спроби злочинців зробити чергову DDOS-атаку вже не мали жодного впливу на роботу ресурсів компанії.
Раніше ми розповідали, що "Укртелеком" відновив роботу інтернет-мережі в Херсонській області, та писали, що під час воєнного стану українці можуть скористатися мобільним інтернетом безкоштовно.