Ферросплавна галузь страждає від проблем із логістикою / Фото: Колаж: Сьогодні, gmk.center
Наразі підприємства феросплавної галузі працюють лише на 20% потужності, адже через війну вони втратили сировинні бази, а логістика значно ускладнилася.
Про це заявив керівник Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції Сергій Кудрявцев на пресконференції.
За його словами, інколи вантажі прямують до замовників у 10 разів довше. Остаточно підкосить галузь підвищення Укрзалізницею тарифів на 70%.
"Підприємства феросплавної галузі працюють зараз на 20% потужності. Частина сировинної бази залишилася на окупованих територіях та на лінії розмежування бойових дій", – пояснив Кудрявцев.
Він нагадав, що основна продукція підприємств – це феросплави, вантажі 3-го тарифного плану. Тобто їх перевезення Укрзалізницею вимагає охорони, яка оплачується погодинно, що неможливо – враховуючи, що час доставки вантажів зріс у рази.
"Тобто нам просто викручують руки. І з цим щось треба робити", – резюмував він.
Раніше ми розповідали, що Укрзалізниця підвищила тарифи на перевезення вантажів усіх класів на 70%. Проти цього рішення виступила Європейська бізнес асоціація. Там підкреслили, що компанія-державний монополіст не може перекладати на бізнес усі свої проблеми, адже він теж постраждав від війни.
Нагадаємо, днями в Арселор Мітал Кривий Ріг повідомили про скорочення виробництва та зниження на третину зарплат працівників. Причина – проблеми з логістикою, які унеможливлюють роботу підприємства у нормальному режимі.
Напередодні компанія "Метінвест" також повідомила про зупинку своїх ГЗК та скорочення виробництва на заводі Каметсталь з тих же причин.